Arşiv logosu
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • English
  • Türkçe
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kolca, Dilek" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Sağlık hizmetlerinde pazarlama araştırmalarında uygulanan teknikler
    (Zekai Öztürk, 31 Aralık 2023) Kolca, Dilek; Sönal, Tuğba; Bulut, Canan
    Sağlık hizmetleri diğer hizmet sektörlerinde farklı olarak kendine özgü nitelikleri bulunan bir alanı oluşturmaktadır. Hem hitap ettiği kitle hem sunduğu hizmetin taşıdığı nitelikler bakımından değerlendirildiğinde pazarlama, reklam gibi faaliyetlerin alana kazandırılması hassasiyeti gündeme getirmektedir. Gelişen ve değişen teknolojilerin sağlık sektörüne yansımasıyla birlikte gerek hizmetlere olan talebin belirlenmesi gerekse hizmetlerde standardın yakalanması adına çalışmaların yapılması gereksinimi hissedilmiştir. Bu anlamda sağlık hizmetleri pazarlama araştırmalarında uygulanan tekniklerin incelenmesinin önemli olduğu düşüncesiyle bu çalışma yürütülmüştür.

| İstinye Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İstinye Üniversitesi, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim